dimecres, 23 de maig del 2012

LA VISITA DE LA MARE DE'N TONI.

El dimecres dia 9 ens va visitar la mare del nostre company Toni: na Malén. 
Amb ella preparàrem una QUIRXE DE PERNIL DOLÇ I PORMATGE coneguérem tots els ingredients, els manipulàrem i escriguérem la seva recepta. 
El dijous, poguérem comprovar que si volem... som molt bons cuiners! Tots els qui en menjàrem, repetirèm, ens va sortir molt bona!!!
 I n'hi ha que a casa ja l'han feta.
Gràcies Malén per aquesta vivència, esperam que a tu també t'agradàs compartir una estona amb nosaltres.

4 comentaris:

  1. Gràcies Malén per fer partíceps als meus alumnes d'una activitat culinària. Els agrada molt fer coses diferents a les rutinàries del dia a dia.

    ResponElimina
  2. Gràcies a voltros, a jo també em va agradar molt, en voler ho podem repetir.

    ResponElimina
  3. Va ser molt divertit estar amb na Malén i fer el quirxe.Em va agradar molt.

    ResponElimina
  4. Jo noo vaig poder estar perque estava malalta pero estaba bonissin segur que vos vareu divertir molt !!!

    ResponElimina