dimarts, 6 de desembre del 2011

GRÀCIES!
Estic molt content de veure que el  blog de quart comença a funcionar, millor dit: que ÉS UN BLOG ACTIU, hi ha comentaris!!!  D'aquesta manera em sent correspost, abans us donava informació i en fèieu una lectura però NINGÚ em feia comentaris.
Veig que aquestes dues darreres setmanes  els alumnes de quart us heu animat. Per aquest motiu et vull felicitar. A tu, alumne/a de quart.   - ENHORABONA, has donat una passa més del teu aprenentatge. MOOLLTT BÉÉÉ!!!!
 Animar a les famílies, mestres, companys d'altres cursos, etc. a fer qualque comentari. El grup de quart us ho agrairà ja que els ajudareu a  pensar, reflexionar i parlar sobre què dieu d'ells i la seva tasca escolar. Gràcies anticipades.

EL BLOG DE QUART.

5 comentaris:

  1. Moltes gracies Joana maria per aver possat les mebes fotos del meu cumple.

    ResponElimina
  2. Gracies Joana Maria esper que siguem fent-ho
    igual que ara,t'estim molt gracies.

    ResponElimina
  3. Joana Maria jo crec que ara hi ha molts de comentaris esper que hi hagi mes.Un record als teus fills i el teu home.

    ResponElimina
  4. Gracies per aber publicat aquesta imformació!!!

    ResponElimina
  5. Moltes GRACIES JOANA MARIA per haver escrit aixo.

    ResponElimina