dimarts, 10 de juliol del 2012

ACTUACIO DEL FI DE CURS 2011-12.

El dia abans d'acabar l'escola, férem la festa de Fi de Curs . . .
Donar - vos l'ENHORABONA en primer lloc, per la meva part i en segon lloc, de les tantes i tantes persones que em varen felicitar per la vostra actuació.
Ho féreu SUPER BÉ, us vaig veure unes cares . . .  amb moltes  ganes de fer-ho bé, plenes d'emoció i energia, i amb la vostra actuació . . . aconseguíreu un gran silenci entre el públic existent. Fóreu una vegada més: uns grans protagonistes ! ! ! 
Em féreu sentir, altre cop, orgullosa de ser la vostra tutora. Gràcies!
I també gràcies per aquest regal d'acomiat (aconseguíreu el que us proposàreu).

Permeteu-me mencionar el nom del vostre company  Noureddine ( o en Tofolet, no ? ? ?  ),  sabeu que ell tenia moltíssimes ganes de ser-hi però el viatge a Marroc li ho va impedir. A la part de  l' artístic faltava la seva espectacular actuació, però amb els vostres moviments i gran concentració aconseguíreu fer un gran espectacle.
Quan torni, segur que estarà ben content de saber que minuts abans d'entrar al pavelló decidíreu dedicar-li l'actuació.
 ENHORABONA NINS ! !  !       SEGUIU AIXI ! ! !

I . . . per tots vosaltres, les següents fotos. Amb molta estima:

2 comentaris:

  1. ENHORABONA NINS I NINES !!!
    Vàreu aconseguir el vostre regal-propòsit: emocionar-me amb la vostra actuació.
    Seguiu amb tantes ganes de fer coses i ja sabeu, que si voleu... sou UN GRAN EQUIP !!!

    ResponElimina
  2. hola jouana maria jo no vaig estar ala festa de fi de curs vaig imaginar que estaba i gracias per tot

    ResponElimina