divendres, 9 de març del 2012

DE L'EXCURSIÓ A L'ALMUDAINA.

Síííííííí hem fet l'excursió! amb vent i corrent per agafar el tren de Palma cap a Sa Pobla però ha valgut la pena: ha estat una excursió molt guapa, segur que heu après coses noves i ho heu fet mooooooolllllttt bé. Enhorabona nins i nines!!! Estic molt contenta!!!
Esper que a vosaltres us hagi agradat tant com a jo i que recordeu moltes de les coses que vàrem aprendre a classe dels vostres treballs, de les explicacions que ens han ofert i del que heu pogut vivenciar.


6 comentaris:

  1. Al tren m'ho vaig pasar molt bé i al Palau també !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. ME VA AGRADAR MOLT SOBRE TOT L¡HISTÒRIA

    ResponElimina
  3. joana maria per jo va ser la millor excurcio de 4t

    ResponElimina
  4. Estic molt contenta per aquesta excursió a mes han apres moltes coses més.

    ResponElimina
  5. M'os a va agradar molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  6. m´ha va agradar l´excursio al palau

    ResponElimina